8/26/2008

I'm as Patriotic as the Next Guy, but...

I was going through some scrapbooks and found a picture of your mama. Perfect for wordless wednesday! 
If you can come up with a funny caption, then I will laugh.



20 comments:

The Offended Blogger said...

Somewhere, someone, somehow looks at that and says "I'd hit it".

*shivers*

*again*

Chat Blanc said...

Red, white and puke

TheFLy said...

"Ask not what your country can do for you - ask what you can...God DAMN! Thats a huge bitch!!"

buzz buzz

Crazy Mom of 3 said...

Hey, you stole my Happy Heffers magazine!

The Nemesing One said...

OMG - my wife said that she deleted that photo!

zyriana.com said...

Well, it's always good to be proud of what ya got.

:: ahem ::

;)

Nanny Goats In Panties said...

oh I remember this picture. It was right after it was decided that YOUR mama couldn't fit herself into this outfit.

kittyconcerto.com said...

Uncle Sam wants YOU to put on some clothes!

Damn that just scarred my brain. Thanks for that.

MammaDawg said...

OMG.

If Skinny Ass were right here next to me, I could already hear him grumbling, "THAT should be ILLEGAL."

(lol!)

Da Old Man said...

God Bless America

I'm mapquesting my way to Nashville right now.

Kirsten said...

@offended-You're right! There are a lot of chubby chasers out there!

@chat blanc-good one!

@thefly-How dare you bring JFK into this!

@crazy mom-don't worry, you know I'll give it back!

@the nemesing-LMAO!! Love it!

@zyriana-I hear ya, sister!

@nanny goats-LOL! Is that how it's gonna be? You got me GOOD on that one!

@kitty- Sorry for that one! It had to happen.

@mamadawg-Everyone has their own thing!

@oldl man-You have the right attitude! Let's hear it for the good ole USA!

Honeybell said...

That scares me.

Holy crap. You could warn a girl.

Kirsten said...

@honeybell-I know! I could have been a little nicer, huh?

Tommy Buettner said...

I am doing my part for that war effort...I just ate a few Taliban.

Leigh Anne said...

My eyes, my eyes!!! OMG, seriously?!

I've never been prouder to be Canadian

(Awesome pic, truly)

Kirsten said...

@tommy-good one!

@leigh anne-I know what you mean! I have applied for Canadian citizenship based on this picture alone.

Munch said...

Well, she's definitely the biggest patriot I've ever seen.

Dave Crane said...

"So Mr Clinton, was there any specific reason I did not get the intern position I applied for?"

DeniseRMT said...

How about...

"I got your red, white and blue right here."

www.cordoba-3d.com said...

Here, I don't actually consider it is likely to have effect.